PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Godkväll

Publicerad 2012-10-20 21:18:11 i

Sitter här ensam och kollar på TV. Eller ja, ensam är jag väl inte. Men båda mina älsklingar sover sen över en timma tillbaka och katten är ute.

Har haft en skype-dejt med en underbar vän idag, en vän som verkligen är saknad. Jag mår alltid mycket bättre när jag pratat med henne. Hon ger mig någon typ av lycko-energi varje gång. Helt underbart. Älskar dig Thess!
Det har varit helt underbart väder idag, så jag och lilla s har varit ute hela dagen i trädgården. Massor med mor och dotter-tid. 
Kvällen avslutades med pizza och lite lördagsgodis innan hon och stora S somnade båda två. 

Funderar på att lägga mig snart. I morgon är det barnkalas för lilla s.


Vad har ni gjort hittills i helgen? :) 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela