PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Konstiga väder

Publicerad 2012-10-11 09:57:56 i

Nu börjar det här svåra vädret, när man inte vet vad man ska ta på sig på morgonen. Blir det för varmt eller för kallt?
I morse var det helt vitt på maken av all frost, och jag tog på lilla s overall till dagis. Nu lyser solen och jag var helt genomsvett när jag kom hem. (Kan iof bero på att jag är tjockis och det tar 40 min att gå enkel väg nu). Tror ändå att overall blir bra med tanke på att dom (som vanligt) ska vara i skogen hela dagen, och det blir kallt när dom klättrar på stenar och rullar i backen. Bättre för mkt än för lite! 
 
 

 
 
 
Lilla s var helt överlycklig över frosten och frågade om vi kunde göra snögubbar. Haha. Fick snällt förklara att vi får vänta till snön kommer ;)



/E


Kommentarer

Postat av: Shimmerdimmer

Publicerad 2012-10-11 15:01:11

Jag och syrran tog en promenad förut, jag fick plocka av mig halsduken, kappan och till och med tröjan. Tro farao man borde ha krånglat av sig strumpbyxorna också. ;)

Svar: Haha. Var likadant med oss nu. Kom precis hem genomsvett, av med jackan och vantarna. Slutade med att jag bara gick i tunikan (och leggings såklart). Nu blir man väl sjuk bara för det. Nu blir det att ta en dusch, igen :p
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela