PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mysdag

Publicerad 2012-10-24 18:41:28 i

Andra dagen idag som lilla s går till dagis (3 km enkel väg) utan att klaga någonting alls. Efter ha lämnat henne tog jag bussen in till stan för att gå på BM-besök. Allt såg jättebra ut, och magen bebisen växer som den ska :) 
Passade även på att kolla efter skridskor till lilla s, eftersom dom ska börja åka efter höstlovet på dagis. Det fanns iof på Stadium, men känns som jag kan hitta billigare än så. Kollade även efter vinterskor till henne, men såklart att dom var slut i hennes storlek. Alltid så. Tur att jag fortfarande har tid på mig. :)

Väl hemma i byn igen och efter ha hämtat lilla s, så gick vi inom fiket och fikade lite Halloween-fika innan vi gick hemåt. Sen satt vi i 1½ h med hennes räknebok som hon fick igår. Hon tycker det är jättekul och gjorde 26(!!!)  sidor, det var jag som sa att vi kunde fortsätta i morgon eftersom jag skulle börja med maten. 
Nu ska jag mysa och kolla på Dora tillsammans med lilla s innan hon ska sova.

Bilder från dagen.

 
 
 
 
 
 
/E

Kommentarer

Postat av: Emma - mamma till Olivia ❤

Publicerad 2012-10-24 19:58:55

Skulle tippa på 45 kr i frakt för allt :-) Skickar i postens gröna kuvert för att skydda kläderna då de kuverten är vadderade, och tror inte att det går ner i minsta storleken allting, så då blir det ett medium som kostar 45 kronor :-) Så med plaggen och frakten blir det 115 kronor om jag räknar rätt :-)

Kram!

Svar: Men det låter kanon. :) När har du tid att posta kläderna? Jag kan skicka över pengar på en gång om du vill? vad har du för bank? Har du swedbank kommer pengarna på en gång. Kan du skicka mig ditt kontonr på min privata mail? [email protected] Åh, vad mysigt med bebiskläder. Dessa blir de första jag köper ;)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela