PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Som sagt, jäkla väder

Publicerad 2012-10-11 17:14:00 i

Kom precis hem från ÖF. Var helt genomsvett när jag kom innanför dörrarna. Jackan och vantarna åkte av ganska så snabbt. Slutade med att jag bara gick i tunika och leggins. Kanske inte det smartaste, med tanke på att jag säkert kommer bli dunderförkyld. Men kan ju inte koka till döds heller. Var "tvungen" att ta av mig! Tror aldrig vägen hem från byn har varit jobbigare än idag.. inte ens i regn och snö har den varit så jobbig. Phu. Nästa gång kollar jag termometern innan jag går hemifrån :P

Var som sagt på ÖF. Lilla s fick nya kompisar och lekte med lera näst intill hela eftermiddagen medans jag kunde sitta med de andra mammorna och snacka skit. :) 

 
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela