PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Älgchock

Publicerad 2012-09-24 13:14:16 i Lina,

Hej!
Idag är jag trött. Gick upp vid tre-tiden i natt och gjorde oss klara för att åka till M´s tåg som gick vid fem-tiden. Det kändes tungt att åka ifrån M på tågstationen... Men jag hoppas att tiden går snabbt till torsdag, som vanligt typ :)
När jag körde hem sedan i gryningen så körde jag extra lugnt, eftersom det var just gryning och det = många djur är vakna.
Jag kom till en sträcka som jag tyckte mig känna igen och sa av någon anledning högt för mig själv: "Var det inte här M och jag såg en älg för ett tag sedan?"
Jag hann inte tänka så mycket mer på det innan det "från ingenstans" kom upp något stort och grått i högra hörnet på bilen. Jag tvärnitar och ser två älgar som glor på mig! Men dom blir rädda dom också såklart och börjar springa åt andra hållet och bort från vägen. Bra det iaf. Och jag tackar mina änglar för att dom var med mig då! Jag försökte ta bild på dom men det blev inte så bra... Ska se om jag kanske kan få upp någon bild här sen.

Annars hoppas jag på en bra vecka.
Arbetsförmedlingen imorgon, ser jag dock inte fram emot men men. Torsdag längtar jag mest till för då ska Malin och jag (och kanske Helen) åka på tjejkväll, där de har specialerbjudande och extraöppet i vissa butiker på kvällen OCH såklart att M kommer hem igen. Det ser jag mest fram emot.

Vad ska ni göra i veckan?

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela