PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Förkylningen :(

Publicerad 2012-09-11 11:28:26 i Lina,

Hej och hå vad jag är less på denna förkylning som tagit över min kropp och mitt liv just nu! Försvinn hemska åkomma innan jag nitar dig däckad ner till golvet!

I går gick jag upp tidigt med M och följde med honom 13 mil till stället han jobbar på nu. Eller jag var på hans hotellrum. Försökte vila mig. M bjöd på jättegod och fin lunch, räkpasta med dillpesto och så var det en stor salladsbuffe med massa gott! Sen vilade jag lite till på hotellrummet tills M fick sin firmabil (anledningen till varför jag åkte med honom på jobbet) sen körde jag 13 mil hem igen på 1tim och 45min. Febrig kände jag mig och näsan och ögonen rann. Kändes som en lååånge bilresa hem. Gårdagens I-landsproblem för mig var att vi inte har farthållare på bilen. ^^
När jag kom hem på kvällen var jag så himla trött! Blev lite frukt, te och tv-tittande innan sängen.

Idag mår jag inte mycket bättre, ögon och näsa rinner fortfarande och att koka en kopp kaffe känns helt otänkbart, än mindre att ta hand om disken! Suck.... Blir ingen träning för mig idag heller... Rumpa säger vi på den!

Äpple från "fruktstunden" igår.


Mina älskade, gosnosar! Swante och Ozzy!

Todeloo
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela