PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Godmorgon!

Publicerad 2012-09-21 09:01:56 i

Vaknade av att lillan hade brottningsmatch med magen redan 05.15, och jag har varit vaken sen dess. Somnade ju redan runt 22 igår kväll. Vilket inte alls var meningen, meningen var ju att jag och stora S skulle titta på film och mysa eftersom han åker på pojksemester idag. Ja, jag kallar det pojksemester. 4 vuxna karar som blir som små 16-17-åringar så fort dom är på väg hemifrån. Antar att det kommer bli en hel del party för dom denna veckan, och att dom skulle behöva en veckas semester till, efter semestern. 
Jag och lilla s har väl inte så mycket planerat, mer än att hennes kusiner kommer i morgon och sen är dagis och så precis som vanligt nästa vecka. 

Nåja, även om jag inte tycker om den här semestern, så hoppas jag ändå att stora S får kul. Han behöver det så mycket som han jobbar och fixar här hemma. 

 
(Väldigt gammal bild på oss. Typ 2010?)
Älskar dig massor min pojk, kom hem snabbt och ta det lugnt! :)
 
/E

Kommentarer

Postat av: Beckä - en del av mitt liv ♥

Publicerad 2012-09-21 10:20:17

Och fotografering på söndag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela