PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

GRYM - På rätt ställe, på rätt sätt!

Publicerad 2012-09-06 16:46:59 i Lina,

Jag är medlem i ett forum för oss HSP:are (Highly sensitive person). En tjej i detta forum skrev något så himla bra som stämmer så himla bra att jag vill delge det till er, för det är så här det är att vara HSP:are

"Jag måste säga... att sen jag fick kännedom om HSP, så har jag blivit frisk! Att det jag upplever/har som specialbehov, inte längre i mitt huvud klassificeras som ett funktionshinder eller som en diagnos, gör att jag kan släppa ångest och sorg kring "symtomen" och helt enkelt tillåta mig att vara jag: Jag är känslig, jag kan inte ta vilka jobb som helst, kan inte bo hur som helst, umgås hur som helst, orka hur mycket som helst, etc, men jag är GRYM på rätt plats. På riktigt.    "



För så är det. När allting stämmer så är jag GRYM. På rätt ställe, på rätt sätt!
Så det så!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela