PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag kommer alltid vara en sökare. För kärleken.

Publicerad 2012-09-22 13:17:31 i Lina,

När jag var liten trodde jag att jag aldrig skulle flytta i från min mamma, jag var lika stensäker på det som att jag aldrig skulle sluta leka med barbiedockor^^ Tänk att man kan vara så säker på någonting, men så blir man äldre, inser fakta och byter värderingar.
Jag tror inte att jag är helt olik mig själv från när jag var liten. Jag drivs av en stark tro på att saker kommer lösa sig och ett stort hopp om detsamma.
Jag är lika blåögd som då. Även bildligt talat.

Som när jag flyttade 130mil uppåt i landet. För kärleken.
I framtiden kommer jag flytta kanske rent av 140mil söderut igen. Men jag hoppas inte jag är ensam då.
Tankar på yrke och en liten karriärstrappa. Den får och kan inte heller glömmas bort. Men kärleken är det jag lever för. Det har det alltid varit, är det nu och kommer alltid vara det.
Kärlek inifrån och ut, alltid.

Framgång kan vara alldeles, alldeles underbart. Men också helt meningslöst om man inte får dela den med någon. Med kärleken.

Jag är, och kommer alltid vara en sökare.
Todeloo.
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela