PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lina hissar och dissar

Publicerad 2012-09-20 18:01:00 i Lina,

Dagens

Hiss:
*M kommer heeeeeeem!
*Jag har färgat håret och känner mig nöjd :)

Diss:
*M ringde och väckte mig i morse och sa att det SNÖADE där han är och jobbar nu. Det är fan INTE okej med snö i september...!
*Jag ska hämta M på tågstationen som så ologiskt nog ligger 5 mil utanför stan, och jag är inte ens säker på om jag hittar dit. Dessutom kommer det vara mörkt då vilket gör det svårare att känna igen sig och risken att stöta på familjen Älg är desto större den tiden... -_-

Snälla älgfamiljen, ni får gärna stanna i skogarna och hålla er långt bort i från vägarna! Tassar och klövar från Lina

Vad hissar och dissar ni i dag?
Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela