PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mor och dotterdag

Publicerad 2012-09-29 18:08:34 i

Åkte som sagt in till stan i förmiddes, åt lite på Max och sen blev det bio. När jag skulle ta upp godiset ur min väska (som vi hade med oss hemifrån) så kan jag inte hitta godispåsen. Jag letar och letar. Till slut frågar jag lilla s om hon sett påsen. "Ja, jag har gömt den!" Jag: "Var har du gömt den någonstans?". Lilla s: "Hemma i dockvagnen". Haha. Detta har hon alltså gjort efter jag packat ner den i väskan, och utan att jag märkt det. :D
Som tur var hade vi gått inom pistachia och köpt lite godis som skulle varit nu till ikväll. Så hon fick lite på själva bion. Och det som var till bion, ja det har hon nu istället :P 

Lilla s blev lite rastlös i slutet på filmen och frågade när vi skulle gå ut. :P Men det har ändå varit supermysigt!
 


Stora S ringde mig i morse och sa att han nog kommer i natt istället. Åh, hoppas hoppas! 


/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-09-30 14:29:47

hahaha !! så härlig hon är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela