PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tillbaka i bloggvärlden!

Publicerad 2012-09-03 11:34:12 i Lina,

Hej!
Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen! KAAAAABAAAAAAM!!! :D
Jag kan inte påstå att det hänt något extra intressant men en liten uppdatering tycker jag ändå är på plats nu när jag varit frånvarande några dagar.

I fredags tog jag en härlig PW med Rammstein i hörlurarna. Inte konstigt att benen pinnar på när det låter som att självaste Hitler står och gormar rätt in i öronen på en^^

I lördags skulle jag varit med Malin och Helén och vi skulle sett Snabba Cash och ätit gott och tjejsnackat var tanken. Men Malin blev sjuk, typiskt! Speciellt med tanke på att M var iväg på "grabbkväll" så jag satt ensam hemma i soffan och hade "Turk-på-burk-smakar-urk-TRÅKIGT!"

Hämtade en något överförfriskad M på natten, fick beröm för min bilkörning: "Vad bra du kör!" "Vilken perfekt högersväng älskling" (Bör nämnas att det var en vänstersväng...) "Vad duktig du är! Du backade om och rätade upp bilen!" Gulltuss <3
Sen fällde han en hel del andra kommentarer, men bara söta sådana.
Men jag sov inte mycket den natten. Vaknade av att M skrek som en tjej (han drömde nog att han föll eller något...?), Det var fullmåne, Katten skrek, M hade glömt stänga av ett alarm på sin telefon som gick igång vid halv fyra tiden... m.m.


Igår, söndag blev en lugn dag. Vi såg på film och gick ner en stund på matfesten som var här i stan och köpte lite mat (nääääheeee... Det menar du inte?!) tyvärr började det ösregna precis när vi gick utanför dörren typ och slutade lagom tills att vi var hemma och under tak igen ;)

Idag vaknade jag också tidigt. M är ute på älgjakt (HATAAAAAAR!) och hade ställt klockan på tre i natt.... Jag hade svårt att somna om efter det, så min sömn har även i natt varit ganska hackig.


Jag sitter och "väntar" på den bästa stunden på dagen. Kaffestunden!
Men varför gör hon inte kaffe nu då? Tänker ni kanske...
Ja, det skulle jag väl kunna göra, men jag har någon slags konstig idé om att ett-tvåtiden på dagen är en bra kaffetid, så jag väntar nog lite till. Dessutom ska jag snart ner till tvättstugan och ta hand om tvätten. ÅH VAD ROLIGT!!!!

Kanske bakar äpplekaka idag också, inte för att jag gillar äpplekaka (eller äpple i någon form som befunnit sig i ugnen och blivit varm... eeeuuuuw) Men vi fick några äpplen av M´s föräldrar från deras trädgård som skulle passa att göra äpplekaka på som man om inte annat kan bjuda andra på när man får besök^^.



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela