PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Typiskt

Publicerad 2012-09-27 19:46:00 i

Lilla s har varit lite snorig under dagen, men nu ikväll blev hon jätterosig om kinderna och åt bara 2 bitar fisk till kvällsmat. Hon som annars älskar fisk! Rätt och riktigt, hon har fått feber. Jag hoppas det går över snabbt och att hon är frisk, eller åtminstone feberfri till på lördag. Har ju köpt biobiljetter till Sams äventyr 2 till henne och mig. Värre skulle vara om hon fortfarande är sjuk till på måndag eftersom hon har en läkartid på öronkliniken, en tid som vi väntat över 4 månader på. Så jag hoppas, hoppas verkligen hon är frisk tills dess. Lilla älsklingen! Hon får vila upp sig rejält i morgon medans jag städar.

Snart dax för lyxfällan. Har redan satt mig i soffan. Regnet vräker ner och jag ska nog fixa mig en kopp te strax. Lillan i magen har sin vanliga kvällsmatch mot magen. Boxas och sparkas för fullt, hela magen guppar och ser jätterolig ut. :D Katten ligger brevid och sover. Känns som jag med kommer somna tidigt ikväll. Sen hoppas vi på en rejäl sovmorgon i morgon. (Jag sa hoppas)

 KÄRLEK
 
 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela