PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

vi VILL veta! :)

Publicerad 2012-09-26 14:59:24 i Lina,

Det blev inget kaffe igår, för er som undrar. Det var för jobbigt att göra...
Men! Jag tränade iaf. igår och det känns gött!

Idag däremot dricker jag, just nu i skrivande stundkaffe! Jävligt gott kan jag berätta för er! Och välbehövligt eftersom jag har en bara-"roliga!-sysslor-dag... Tvätta, diska, städa.... Fantaaaastiskt roligt! -_-

Imorgon blir en bra dag känner jag på mig. Både tjejkväll med shopping och M kommer heeeeeem! O,j vad jag ska slaska mule med honom då! :D


Och ni då? Vad gör ni?? Vad tänker ni på?? Berätta för oss, vi vill veta!
Har ni frågor så fråga, jag LOVAR att ni får svar! :D

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela