PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Stora tjejen!

Publicerad 2013-02-06 16:12:00 i

Idag var det 6 veckors kontroll på BVC. N har gått upp från 4570g (när hon var 4v) till 5060g. Nästan exakt ett halvkilo på 2 veckor. Inte konstigt att jag tycker hon är stor ;)
Vi har redan rensat ut kläder som hon vuxit ifrån, sen märker man verkligen hur mycket mer medveten hon är. Ler när man leker med henne och fokuserar blicken jättebra. Och herregud vilken vilja den unga damen har! ;)

Lilla s är fortfarande lika stolt för sin lillasyster och pussar henne hela tiden. :)



Mina fina flickor <3
 


Tog mig i kragen idag med och gjorde något jag skulle gjort för hur länge sen som helst, känns hur bra som helst att äntligen ta tag i det. Nu blickar jag bara framåt! :)


 
/E

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nina - mamma till lilla Noelle

Publicerad 2013-02-06 17:05:20

Pfff! Jag som trodde vi var nääästan ikapp ;) hahaha!! (vikten)

Svar: Haha. Inte riktigt. ;) Men vem vet. Nela kanske stannar upp sen, och Noelle kommer ikapp? :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela