PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det där med att vända saker till det positiva....

Publicerad 2013-01-17 15:13:53 i Lina,

Ohhhh! Jag blir så jädrans grinig! När en bajshög snor platsen framför mig, speciellt med tanke på att jag var där först och att jag är fan så mycket bättre. Du fattar ju inte ens vad dom säger, ditt kålahue!
Grrrrrr.....!
Jag ska nog se till att köra om dig! Alternativt köra över dig!

Så! Nu har jag kräkt av mig lite på bloggen, så nu lämnar jag det här och återgår till mitt mer positiva jag! Tjipp! :D

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-01-17 16:55:42

En gammal vän som hört av sig kan jag avslöja då ;) Så vi får se hur det går :)

Svar: Okej, vad spännande :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela