PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ibland har man lite tur

Publicerad 2013-01-03 20:49:00 i Lina,

Hej på er!
Idag vaknade jag till sol och klarblå himmel. Gick in till stan och fick en inblick i "Jag AB", mycket intressant och jag gick därifrån och var glad och nöjd med livet i sin helhet.
Fick för mig att gå andra bron hem och behövde därför gå igenom stan och smet in på Indiska. Jag hade inte tänkt handla någonting, bara titta in rean lite smått eller se ifall det kommit in något nytt och roligt :) Älskar Indiska!
Jag är glad att jag gick in där eftersom jag såg ett överkast hängandes på ett reaställ som jag tittat på innan men som då inte funnits i rätt storlekt. Men så hängde där ETT kvar i rätt storlek till mig, Tack för det!
Gick hem till M som också tyckte det var en bra affär :)
Jag visar bild på det en annan dag. :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela