PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Klipp för inspiration!

Publicerad 2013-01-07 13:29:00 i Lina,



Jag är den personlighetstypen som behöver inspiration till allt. Ja, för att över huvud taget resa mig ur soffan, eller iallafall flytta mig en millimeter eller två. Ja, så "illa" kan det alltså (nästan) vara. ^^
*Ingen städning utan inspiration.
*Ingen middag utan inspiration.
*Ingen motion utan inspiration.
Ja, ni fattar nog. Så nu tänker jag göra det som jag tänkt göra så många gånger men som aldrig egentligen blir av (och många med mig). Ni vet, sådana där små projekt som man tänker att: "Det gör jag sen".
Jag tänker sätta mig ner och klippa ut inspiration från mina tidningar, jag börjar med inredningstidningar. Det börjar bli ont om plats under mitt sängbord där jag hittils samlat dom.
Så nu, fram med glasögonen och saxen så kör vi! (okej, jag...) :D
Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-01-08 15:27:14

Den där tvättkorgen är köpt från ÖB för under hundralappen. Har den bara till att lägga ner tvätt då den ska hängas upp :) kika där, fanns i flera olika färger.

:)

Svar: Tack! Låter som ett bra och billigt alternativ :) Ska kika där :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela