PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Krasslig =/

Publicerad 2013-01-28 10:36:49 i Lina,

Började känna mig lite krasslig i går. Lite irriterat i halsen och var alldeles rosig om kinderna på kvällen och mycket riktigt vaknar jag upp med en elak hals i dag... Men jag har tagit echinagard så jag hoppas inte att det blir värre och att det snart går över!
Blir inget hästpysslande för mig i dag tyvärr, men det är nog klokt att inte gå dit i dag, bli kall och kyla ner sig utomhus eller i ett stall. Även om det vore väldigt mysigt att mysa med hästhopplorna i dag, det var ju ett tag sedan nu. Men men, då får jag väl pyssla och rensa lite här hemma i den mån jag orkar och kan, för det behövs! =P
Nu ska jag ta mig en sen frukost... Borde kanske säga frunch?
 

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela