PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lilltjejen

Publicerad 2013-01-10 20:57:00 i

Lilla s har varit hos två kompisar idag och jag och stora S har städat hela dagen, och trots att vi har städat hela dagen så är vi fortfarande inte klara. Men det sista tar vi i morgon innan stora S föräldrar kommer.  Känns egentligen ganska onödigt att städa med tanke på att vi ska städa ut julen på söndag. Då kommer det bli massa strykande, dammsugning och annat städ igen. Men då är vi två vuxna till. Vill inte be dom att städa, men passa barnen gör dom nog mer än gärna :) Och lite rent vill man ju ha när dom kommer. Innan vi städade idag såg det ut som "kom och hjälp mig.."
 
Stora S nattar lilla s nu och jag sitter med N i famnen och kollar lyxfällan och sitter här. Precis haft ett samtal med försäkringskassan med. (N är bara 2 veckor och redan problem.. wiii)
 
Ska kolla klart på lyxfällan och sen ska jag leta upp några bilder till Syster. Sen kommer jag nog somna i soffan. 
 
 
 

N tidigare idag.
 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela