PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Måndag

Publicerad 2013-01-07 08:31:24 i

Lilla s ligger brevid mig här i sängen och tittar på bolibompa, och N ligger på min andra sida i hennes säng och sover. Känner mig ganska så utvilad idag, trots en ganska jobbig kväll igår och att hon vaknat 3 ggr i natt.
Igår ville och ligga och smutta på mina bröst konstant. Kunde lägga henne ifrån mig 10-15 minuter, men sen ville hon till brösten igen. Väldigt påfrestande och hade absolut ingen energi kvar när jag själv skulle lägga mig.
Nappen kan vi princip lägga bort. Hon vill inte ha den längre. Bara spottar och klöks om hon får den. Den enda gången det går, är i vagnen eller i bilen.

Hade tänkt vi skulle ta en promenad idag. får se lite vad det är för väder bara. Har inte kommit så långt så jag vet det än ;)

Egentligen skulle lilla s börjat dagis i morgon igen. Men hon får lite längre lov eftersom stora S föräldrar kommer på besök från Polen på fredag.

Ska mysa lite med lilla s nu innan N vaknar igen.

Hoppas alla haft en bra början på året :)



lilla s och N igår :)


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela