PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Me and miss Jones

Publicerad 2013-01-11 13:00:58 i Lina,

Jag sitter här och är lite sur och butter. Något besviken på livet kanske, men inget allvarligt... Ledsen för att jag inte kan åka slalom, men det kan faktiskt inte Bridget Jones heller och hon fixar ändå biffen. På tv just nu faktiskt. Lovely Bridget! Tänker förmodligen snart ta mig ett glas cola, den cola som legat på kylning sedan förra helgen och frestat mig men som jag lyckats hålla mig ifrån... Men idag är det ju trots allt fredag.
Det känns som att jag missar livet på något vis och att jag är världens tråkigaste tjej, eller rent av människa. Härlig känsla verligen. kul!
Jaja, nu ska jag se klart på Bridget och förmodligen ännu en gång slås av hur lika hon och jag är, lika klumpiga och bra på att jämföra oss med alla andra. Tur man inte är ensam ialalfall...^^
Todeloo!
/L

By the way. Jag hatar dig, No haka med big nose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela