PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Paketet = Väskan!

Publicerad 2013-01-25 22:22:14 i Lina,

Paketet jag skulle hämtat för några dagar sedan var väskan som kommit. Ni vet att jag berättade om att min väska gick sönder i hanteringen av SAS när vi kom hem från ledigheten i julas?
Jag fick ju tillslut en ny, likvärdig väska... Men han kunde ju inte lova att den skulle bli rosa, som min fina väska var... Utan trodde att den kunde bli röd. Men vet ni vad?!
DEN ÄR ROSA! :D



Inte riktigt så stark cericerosa som den förra var, den här är ljusare och metallicfärgad. Men väldigt fin!
(Färgen på bilden är liiite missvisande:) Men visst är den tjusig?

TACK för det SAS!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-01-25 23:12:10

Vilken fin, har du sett mina? ;) Jag har tre stycken i rosa :)

Det lät ju himla fint ;) Dock så bor ju Roxy ute nu och han får inte tas in då det är så mycket gradskillnad.. Får se om det går att få nån bild ute iaf ;)

Svar: Ja, visst är den fin:) Jag blev jätteglad att väskan var så pass likvärdig ^^ T.o.m. rosa! ^^ Ja, jag tror att jag sett någoin glimt av dom, vad är det för märke på dina väskor och vart köpte du dom? :)
Jaha, just det ja! Han har blivit utekille^^ Men som du säger, kan nog gå att få ihop fina utebilder innan magen försvinner^^
Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela