PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och Julie

Publicerad 2013-02-02 19:11:08

Men gud så söt hon är!!!

Hoppas allt är bra med dig och barnen!
Ibland önskar man att man hade lite fler timmar på ett dygn så man hann med det man själv ville också, och inte bara alla måsten och krav.

KRAM på er <3

Svar: Tack.Jo då. Jag är väldigt trött bara. Stor skillnad från att gå från ett - till 2 barn. 4-åringen kräver ju sitt med. Men det går även om jag är som en zombi ibland ;)
Eller hur. Hade man bara haft barnen att tänka på så hade det varit bra. Men just alla krav och måsten som man ska hinna med också...

Hur går det för er? Har hon blivit bättre med magen? :)

Kram
positivaarne.blogg.se

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin och Julie

Publicerad 2013-02-03 23:24:56

Jotack! Det var inte precis vad jag förväntade mig heller när det kom till två barn! ;) Att ha ett var så simpelt men att ha två är som att lägga ett tusenbitars puzzel med ögonbindel.

Tack och lov så hittade jag sempers magdroppar på apoteket och hon har både kunnat bajsa och prutta utan större skrik och knip i magen, så HALLELUJAH för den personen som kom på dessa droppar och gett mig mitt liv tillbaka och Kevin sin mamma tillbaka :) Det känns underbart.

Kram! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela