PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tankar om 2013

Publicerad 2013-01-09 09:20:00 i Lina,

Jag har gett mig fanken på att 2013 ska bli ett bra år. Ett Lina-år där jag kommer utvecklas i den riktning jag vill. Jag ska inte ställa höga krav (hehe, bara det är väl ett krav i sig^^?) utan istället sätta mål och delmål för att nå mina mål. Jag har sått några frön och jag märker att dom har börjat att gro lite grann, bara för mig. Tack <3
Jag gick upp ap-tidigt idag och var zombie-trött -_-. Jag är ingen morgonmänniska alls och ville helst bara dra täcket över huvudet och låtsas som att det inte fanns en värld utanför som väntade på mig.
Men trots det klev jag upp. Jag orkade inte äta frukost då, det var alldeles för tidigt för det, så det gör jag nu istället. Tänkte att det är bättre att vänta ett tag så att jag kan äta mer och inte behöva känna att den vill komma upp igen till samma ställe den kom ifrån...
Gillar inte att vara uppe innan det är ljust ute, än mindre att vara ute när det fortfarande är mörkt ute och dessutom kallt! Jag var sur och butter och hatade vintern och tidiga morgnar och gick och muttrade för mig själv! Nu har det lättat lite och okej, jag hatar inte vintern och tidiga morgnar men det är kanske inte riktigt min grej... ^^

Todeloo på er!
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela