PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

tiden går för snabbt

Publicerad 2013-01-27 19:55:00 i

Oj, vad det har blivit svårt att få tiden att räcka till helt plötsligt. Just nu får N mest tid, vilket inte är så konstigt. Börjar tro att mjölken rinner till för snabbt när hon äter och att det är därför hon sväljer luft och får ont i magen. Stackaren. Häromdagen ville hon bara somna vid bröstet vilket resulterade i en trött mamma, och igår gick jag och la mig redan vid halv sju. Vaknade bara och gav N mat och sen somnade vi om igen. Det märkte att vi båda var trötta. Men nu har vi fått sova ut och idag har det varit mycket bättre. Försöker att vara med lilla s så mycket som möjligt när N sover och försöker även passa in med promenader till Kacper, så N kan sova i vagnen. Hemmet får vara sista prioriteringen just nu. Städning får man ta pö om pö, eller en snabbstädning när man har tid och sen mer noga under helgen då stora S är hemma och kan hjälpa till. Svärmor är fortfarande hos oss och stannar ett par veckor till. Lite med blandade känslor känner jag faktiskt.Har så mycket jag vill skriva om och få ut, men som jag backar för.. finns några personer som läser här, som gör att det blir svårare för mig att skriva av mig. Tyvärr.Nåja. Ska natta min stora tjej nu innan den lilla vaknar och vill ha mat. Båda två växer så det knakar :) ♥ / E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-01-28 12:23:09

Haha aawe, svärmödrar kan vara svåra att bli av med vettu ;)
och städning... det är daniels uppgift här hemma för tillfället .. ;P kan hända jag diskar eller röjer undan lite prylar på kvällarna om Noelle ligger lugnt hos pappa, men annars får det vara skitigt tills tvättdagen kommer och vi är hemma båda två. Funkar verkligen inte att prioritera städning, då blir man helt knäpp nu ...:>P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela