PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tröttis med sött uggleblock! :)

Publicerad 2013-01-07 12:08:00 i Lina,

Hej på er!
Sitter och kollar Solsidan säsong 3 och dricker chai-te :) Gott!
Jag är ganska trött idag, det blev inte mycket sömn i natt, inte ens sammanhängande. M sov nästan ingenting och för en gång skull så var det han som knuffa på mig och inte tvärt om, för att jag tydligen gnisslar tänder^^ Sorry!
För övrigt så åkte M iväg på jobb vid 5-tiden i morse, stackarn. Ont i örat har han också och fick stanna och uppsöka akuten på vägen till arbetsplatsen :/ Jag hoppas det går över för honom snart. Känns konstigt nu när vi varit tillsammans varje dag i drygt tre veckor :/ Men det får gå ändå.

Här är en bild från gårdagen, morgonbild. Vackert :)

Och här är ett gulligt skrivblock jag köpte när jag var hemma över jul, på rea hos Ica-Maxi för en tia. Tänkte skriva ner lite tankar, idéer och mål nu främst för 2013. :)


Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela