PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag duger som jag är!

Publicerad 2013-09-10 20:42:24 i Lina,

Varför är jag aldrig nöjd och tillfreds med vad jag presterar? Jag tycker alltid att jag kan göra saker bättre eller att jag kunnat göra mer.
Som idag har jag både tvättat, hängt tvätt, plockat i ordning, strukit och hängt upp gardiner, plockat i kattlådan och lagat mat m.m.. Men ändå räknas inte det för mig och jag ser bara det jag inte fått gjort.
Varför?!

Gör egentligen "alla andra" så himla mycket mer än jag? Jag har den föreställningen i alla fall.
Eller får folk det bara att verka så? Känner ni egentligen likadant som jag?

Humpf... Om någon vet något "botemedel" mot detta så hojta gärna till... -;)
Jag duger som jag är! ;-)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2013-09-10 22:41:51

Visst duger du. Det vet du. Älskar dig precis som du är.....

God natt Sov så gott..Mammi&Fjasse

Svar: Tack fina ni, I Love You to!! <3
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela