PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Gårdagen i bild och text.

Publicerad 2012-06-19 10:52:09 i Lina,

Hej!

Igår kom Malin hit. Trevligt värre hade vi med kladdkaka, sol, balkonghäng, middag, fruktkolor och film (En gång i Phuket). Idag ska jag pyssla lite inför midsommar och träffa Malin i efm och ta en glass :)

Måste byta mina solglasögon, igen. Köpte ett par på Kappahl men dom gick sönder i bågen så jag fick byta till ett par nya, vilket var bra. Men igår när jag skulle sätta upp dom på huvudet, eller om det var tvärtom så spricker plasten och ena "glaset" åker ur! :O Jag gjorde inte ens något för att dom skulle gå sönder! Så jag ska byta dom igen (hoppas jag, om dom inte strular... Tur jag sparat kvittot.) Men jag vill inte ha ett par nya denna gången.

 

Bakade både banankaka (som jag frusit in) och kladdkaka igår, gottegris!;
Todeloo
/L

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-21 14:18:37

Mycket trevlig dag med dig Lina! Du är Fin:) Kram

Postat av: Malin

Publicerad 2012-06-21 14:19:59

Mycket trevlig dag med dig Lina! Du är fin:) Kram

Svar: Tack själv Mali!. Först nu upptäckte jag kommentaren! Ses snart! Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela