PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det är en frysbox jag vill haaa!!!

Publicerad 2012-10-05 13:36:00 i Lina,

Me right now in a fika mode with a bulle stuck on my face!
Hej!
Idag har jag varit iväg till ett ställe som har med hästar och mig själv att gör väldigt mycket, det känns bra och hur underbart och roligt som helst att få pyssla med hästar! Wihoo! Jag ska vara där en gång i veckan, tror ni Lina är glad??

DET ÄR JAG!! =D

Jag lämnade hyrfilm på vägen hem och hyrde tre nya som jag tror kommer vara bra allihop denna gång!
Andra tankar och fundringar idag har varit om hur mycket jag faktiskt gillar att köra bil, i synnerhet själv ^^ Och så har M och jag kommit fram till att det är en frysbox jag borde önska mig i födelsedagspresent nu när jag fyller år om ett par veckor...
Och nu tänker ni: Ehhhhhhh.... Är kvinnan bakom dessa textrader riktigt som hon ska?!


Nej.
Där har ni svaret.
 
Men anledningen till varför vi kom fram till just en frysbox var för att jag sa att jag bakat över 40-bullar igår och M frågade vart jag hade fått plats med alla dom?
När jag berättade att jag knött i dom i frysen som står i kaninrummet (japp, vi har en extra frys där... Psssttt och obs! obs! obs! det är INTE jag som bestämt att den ska stå där...) och då sa han "Jaha, vart ska allt annat få plats?"
Han syftade på det han (forhoppningsvis INTE) mördar och kommer hem med ifrån skogen. Då sa jag, "Ja men om du gillar att mörda och jag gillar att baka då får vi väl dela på platsen" och då flinade han och sa "Du får skaffa en egen frys" varpå jag svarar "Bra, då vet jag vad jag ska önska mig när jag fyller år!" -_-

Jag hoppas INTE att någon tar detta "önskemål" på allvar...

P.s. M och jag var inte särskilt allvarliga i denna disskusion utan det var bara med kärlek vi små-gnabbades lite ^^...

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela