PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Födelsedagsfirande

Publicerad 2012-10-20 21:50:39 i Lina,



Egentligen fyller jag inte år förrens imorgon men idag hade jag lite födelsedagsfirande med Samuel, Moa, Helén och Malin. Jag fick gott te och choklad av Samuel och Moa och en fin, turkos ljuslykta av Helén och Malin, Tack så mycket! :)

Jag bjöd på cheesecake, bullar och kakor.
Imorgon blir det även mer av den varan, gottefika alltså. Plus att jag bakat två rulltårtor (som jag ska göra "tårtor" av imorgon).

Nu ska jag och min björn äntligen umgås och se lite film tillsammans.
Todeloo!
/L


Här är det jag fick av M i födelsedagspresent. Lampan (X2) som jag sagt länge att jag vill ha :)




Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2012-10-23 11:22:51

Snygg lampa! :-)

Svar: Tack, jag är själv väldigt förtjust i dom :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela