PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Måndag morgon

Publicerad 2012-10-22 09:29:00 i

Vaknade 00.45 i soffan, väckte stora S och vi gick in och la oss i sängen istället. Strax därefter kommer lilla s in till oss med. 
Jag fick "sovmorgon" till 07.30, känns som jag inte sovit någonting alls i natt. Men det är bara att bita ihop och ta tag i dagens sysslor. 
Hade tänkt att jag verkligen ska rensa ut i lilla s rum. Ut med alla gosenallar och andra leksaker som hon inte leker med längre. Dom får åka till förrådet och tas fram sen när bebis är större. 
Har en del jag vill få gjort idag, så ska inte sitta här med. På med kläder och sätt igång! 

* Storstäda/rensa i lilla s rum
* Städa kaminen och ta in ved
* Vika tvätt + slänga igång ny maskin
* Städa min byrå med kläder (kan ju använda sådär 10% av kläderna just nu)
* Ta ut sopor (hur mycket sopor kan det egentligen bli under en dag? Helt jäkla otroligt) 
 
 
 
 





Vad gör ni idag?
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela