PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Torka aldrig tårar utan handskar

Publicerad 2012-10-08 17:16:07 i Lina,

Ja, nu var det ju iofs inte så länge sedan jag skrev men nu gör jag ett inlägg till här. Antal ätna satsumas sedan senaste inlägg: två. Två plus tre = fem... Än så länge. Sitter här och börjar känna mig lite "satsumas-hög", eller nått... Men det är ju för väl att jag inte sitter och klämmer i mig chokladkakor iallafall, tänk FEM chokladkakor på den korta tiden. Nej, då hade jag varit måttligt stolt över mig själv...

Meeeeeeen iallafall....
Det jag skulle komma fram till är att ikväll börjar "Torka aldrig tårar utan handskar" på ettan klockan 21.00. Skriven av ingen mindre än Jonas Gardell och är baserad på sanna händelser. Egentligen brukar jag se "Underbart är kort" på tv4 samma tid, men idag känns det verkligen mer värt med Jonas serie, "underbart är kort" får bli senare på tv4-play helt enkelt...
Ett litet tips bara från en "satsumas-hög" Lina som nog faktiskt borde ta en paus från satsumasätandet trots stark ovilja...

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela