PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Växtvärk = ingen sömn

Publicerad 2012-10-13 09:36:45 i

Lilla s fick vara uppe lite längre igår, så vi skulle få lite sovmorgon idag. Hon somnade nog runt halv tio. Sen vid tolv började den dära förbaskade växtvärken på henne. Hon och jag la oss i hennes säng (hennes smala 90 säng!), för att inte väcka stora S. Samanlagt har jag varit vaken och masserat ben 3½ h i natt, försökte få i henne panodil.. men det går verkligen inte. Så hon och grät och jag låg och masserade. Kul natt.
Sen vaknade hon vid halv sju i morse igen och var hur pigg som helst. Hur orkar hon? Själv vaknar man med värsta huvudvärken, och ont i ryggen pga jag inte kunnat ändra ställning i natt. Ville ha gjort i ordning lite gröt till frukost.. ingen mjölk. Gah.. det är nog verkligen inte min dag idag. :/ 

Man kanske skulle krypa tillbaka ner i sängen?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela