PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Att ha det bra.

Publicerad 2012-04-02 22:17:53 i Lina,

Hej!
Dåligt bloggeriande från min sida nu, men jag är som sagt hemma och hälsar på och eftersom det var ett halvår sedan jag var hemma senast vill jag självklart lägga tiden på annat än bloggande, men det förstår ni säkert? :)
Jag har det iaf väldigt bra, bläddrar i inredningstidningar, träffar människor jag inte träffat på länge (och djur ;) Äter gott, vegetarisk pasta idag (ja, pasta är och förblir väl vegetarisk ;) Menar mer att det var en pastaSALLAD med massa gott-gott i som valnötter, ruccolasallad, solrosfrön, fetaost och oliver nomnomnom!
Tyvärr är det inte så varmt som jag hade hoppats på, men solen är framme mest hela tiden och det hoppas jag den fortsätter att vara! :)
Imorgon får vi se vad vi hittar på, kanske fikar med en kompis eller åker in till stan och spanar in några affärer?

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela