PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kompis, jag mår bra nu!

Publicerad 2012-08-09 21:44:05 i

Har varit en helt underbar dag idag med. Har kommit in i en fas då jag mår otroligt bra (förutom illamåendet då). Livet liksom bara flyter på precis som det ska göra. Inga krav, inga måsten. Vi gör det vi vill. Vi lever livet!

Idag åkte jag och lilla s in till stan för att träffa min BM. Hade lite tid innan vi skulle dit så vi satte oss på Fahlmans och fikade lite. Sen gick vi vidare till barnmorskan, fick mitt moderskapsintyg och fick lyssna på bebisen hjärtljud igen. Lilla s tyckte det lät väldigt konstigt ;) 
Sen gick vi en runda på stan och gick lite i butiker i väntan på bussen tillbaka till Ekeby. Där gick jag och lilla s direkt hem till Sanna och Linnéa och lekte med dom. Eller ja, barnen lekte och jag och Sanna satt och snackade om allt och ingenting. Hur mysigt som helst! :) 




 
 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela