PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lång vecka framför mig?

Publicerad 2012-08-05 20:10:43 i Lina,

Hej.
Sitter just nu bredvid M som ser på film. Jag började titta på samma film, men kände snabbt att det inte var någonting för mig^^ Monster, slagsmål, gudar och "människor" som blir till sten är inte riktigt min kopp te ;) hehe.
Imorgon början M jobba och kommer därför åka hemifrån imorgon och komma hem först på torsdag.
Hur ska jag klara mig ensam så länge nu när jag är van vid att M har varit hemma så "länge" och dessutom haft Mammi och Lasse + Kimmie på besök en längre tid och sluppit vara själv?
Suck...

Aja, förhoppningsvis har jag rolig post att vänta i veckan, alltid något.


Vi två, alldeles precis nu (eller nyss, snarare) ^^
Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela