PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Let´s clean up, baby!

Publicerad 2012-08-27 09:17:00 i Lina,

Idag står städning på schemat. Vädret är mulet och det regnar då och då, myyyysigt!
Jag har precis avslutat min frukost bestående av fullkornsvälling och ett knäckebröd. Perfekt med välling om man som jag inte tycker att frukost är någon större höjdare för det mesta...
Nyhetsmorgon nu där min favoritförfattare ska vara med och prata om sin nya bok. Martina Haag är det såklart som jag pratar om! :)



När jag ska städa kan jag bli ganska "splittrad" och kan ha svårt att koncentrera mig. Börjar lite här, och lite där, fastna lite där och komma av mig totalt...  Så ibland kan det faktiskt vara ganska skönt att ta hjälp av något schema. Antingen som man skrivit själv eller leta upp på nätet? Eller som jag idag, använda mig av en bok: "Städmanual - snabb hjälp till ett enklare vardagsliv!"

Höres senare!
Todeloo
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela