PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Man kommer fram med små steg också

Publicerad 2012-08-09 16:14:35 i Lina,

Hej igen!
Jag hemmapysslar lite här och äntligen var det dags för att säga "-Hej då orange, hej turkos!". Känns kuligt, men det går inte snabbt, men det blir noggrant och genomtänkt. Flera gånger om.
Precis som vanligt med andra ord, för det är sådan jag är och det är helt okej! :)

Min farmor sa något klokt till mig när jag var liten. Vi höll på att måla tillsammans som vi ofta gjorde och som jag förövrigt tyckte väldigt mycket om och så sa hon : "Ingen kan se hur lång tid någonting tar, men alla kan se hur noga man har gjort det".
Min farmor var klok. Det stämmer så himla bra, på allting man gör. Om det så gäller städning, målning eller broderi :)
Det är resultatet som räknas!

Bilder från "ompysslingen"  här hemma kommer upp på bloggen såklart!
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela