PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

När katten är borta...

Publicerad 2012-08-17 18:38:00 i Lina,

Hej.
Om jag har provjobbat idag?
Jorå, det har jag.
Hur det gick?
Mjaa, vi får väl se hur det blir med den saken. Så vidare överspelt och lycklig är jag väl inte direkt. Orkar inte ens prata eller tänka på det mer nu.

M är ute på Bishop Arms med Thomas och dricker öl och äter gott, och vad gör jag?
Mja, eftersom jag inte har en mysig nalle vid min sida sitter jag själv med datorn i knät, skvallertidning bredvid, godis i en skål (konstigt egentligen, det blir bara mindre och mindre godis i skålen... Hmmm?) och ett glas med cola + vatten :) Inte fy skam det heller.
Fast jag hade hellre sett att M var hemma med mig såklart, när han äntligen kommit hem menar jag!! Men det blir förhoppningsvis och troligtvis en ganska tidig kväll för honom ändå.

(-Titta mamma, köpte tidningen bara för att du ville det, nästan^^)





Nu väntar jag bara på att Falkenbergsrevyn ska börja, "Pang på pensionatet" (Tv4, kl 8)
(Ja, och att M ska komma hem då såklart^^) Sen är kvällen toppad ;)
Jag lär nog somna ganska tidigt ikväll tror jag, eller jag hoppas det också. Med tanke på att jag sovit ca 3tim sammanlag tid i natt och då också gott upp APTIDIGT för att jobba! -_-


Förresten.
Så här såg jag ut i går. Vitt, längre linne, mjuka, sköna haremsbyxor och till det matchade jag med ett halvt huvud.
Det blev inte huvudet glad för, vilket ni kan se i bild nr 2.



Vi hörezzzzzzzz.
Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela