PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ooops!

Publicerad 2012-08-13 15:13:07 i Lina,

Ska på en liten arbetsintervju imorgon, oooops! Kanske blir provjobba på fredag. Visst inget drömjobb, men extra siffror på bankkontot är sällan fel, eller hur?
Skulle vara så härligt med lite extra pengar. Då ska jag börja spara pengar till en utomlandsresa med M. Jag gillar att ha mål att se fram emot. En resa vore en stor guldstjärna i min tillvaro nu och ett stort tillskott för både M och mig att se fram emot!

Plus och minus med jobbet:

-
Tidiga mornar
Stressigt?
Enformiga/enkla uppgifter
Mest helgjobb = mindre tid med M

+
Pengar!
Enkla uppgifter
Tidiga mornar = få mer ut av dagen när man kommer hem
Träffa nya vänner förhoppningsvis

Nu håller jag bara tummarna att detta kan vara något för mig...!


Jag är inte direkt känd för att vara morgonpigg... ^^

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela