PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Upp och ner - Hit och dit

Publicerad 2012-08-21 13:50:55 i Lina,

Snopen början på den här dagen. Jobbfrågan skavde som ett envetet skavsår (som jag förövrigt även fick igår under promenaden med Malin). Ringde jobbet och fick då veta att en annan tjej som jobbat där innan kommit tillbaka igen och ska börja jobba..
Enda tiden dom kunde erbjuda var eventuellt fre-sön. Just dom dagarna som inte passar mig, oss. Eftersom M ligger ute i jobb på veckorna. Jag flyttade upp för att få mer tid med M, inte mindre.
Dessutom kunde hon inte säga hur mycket jobb det ev. skulle bli.
Snopet som sagt, men det känns bra att det inte är "Mitt fel" längre. Oavsett hur jag hade valt hade det blivit fel. Nu valde inte jag och borde därför inte kunna kan därför inte känna någon skuld i det hela.
Har letat runt bland massor av tänkbara arbetsplatser och jobb idag, blööö blir helt tjock i huvudet!

Jag har tagit en paus nu iaf. Tankarna går i 200 och spretar åt alla håll. Så kaffe och lite fika var välbehövligt nu och ett avsnitt av "Kalla fötter" - Älskar den serien!

Som sagt så var jag med Malin igår. Vi gick en lång promenad i våra "easytones" och efter det bjöd hon mig på kinabuffé. Senare på kvällen kom hon hit, fast jag inte var på humör och var helt nere. Men hon tyckte inte jag skulle vara själv. Vilket hon förmodligen hade helt rätt i.
Vi tittate på twilight, fnissade och åt kakor som hon hade köpt med sig. Hon är en fin vän den där Malin <3

Hon visade även ett jätteroligt klipp för mig, ni måste titta på det! Jag skrattade så jag höll på att kikna!!Hahahahaha!


Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela