PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Beslutsångest

Publicerad 2012-12-06 13:02:55 i

Ja, fick inte mycket mer gjort nu under tiden lilla s är på dagis. Fick en liten idé om att jag skulle lägga mig och vila i soffan. Slutade med att jag sov i en halvtimma. Inte mycket, men jag somnade. Det är inte ofta det händer ska jag säga. Nu är jag nästan mer trött än vad jag var innan. Piggnar väl till strax när jag ska ta ut Kacper på promenad i snön. 

Ska hämta lilla s snart med. Frågan är vad vi ska hitta på när hon kommer hem. Vara ute och bygga snögubbe/åka pulka, vara inne och göra Rocky Roads (som jag nämnde i förra inlägget), eller om vi ska bygga lite med lego. Behöver i så fall lite legoidéer. Finns det någon hemsida eller så där man kan få tips om hur man kan bygga saker som inte är allt för svårt för en 4-åring? Vet att det kommit ut en bok, men smidigare om man hittar här ;) 

Nåja, får kanske fråga henne vad hon vill. :)



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela