PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ofräschast i världen

Publicerad 2012-12-15 09:57:26 i

Ja, känner mig så just nu. Håret spretar åt alla håll, har på mig sambons t-shirt (då alla mina helt plötsligt blivit magtröjor), leggins och är helt nyvaken. Eller, är inte nyvaken... men det känns som det
Är nog fortfarande lite seg sen gårdagen. Men har bestämt mig för att detta ska bli en bättre dag. 
 
Har inte varit ute med lilla s och lekt på ett par dagar nu, eftersom det blåst storm typ. Men idag är det lite bättre, och det är plus ute nu, så det är kramsnö ute. Vilket resulterar i att man kan göra snögubbar och lyktor. Har lovat henne sen snön kom att vi ska bygga en snökoja uppe i hennes lektorn, så det kanske med blir ett projekt för dagen? 
Först och främst ska frukosten ätas upp och jag ska försöka fräscha till mig lite, så jag vaknar till och blir piggare. 

10 dagar kvar tills bebis är beräknad, och jag börjar mer och mer tro att hon kommer runt jul. Antingen dagen innan, eller dagarna efter. 



/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-12-15 11:09:24

Vi kommer nog också få en julbebis :P
Troligtvis på självaste julafton då det är en stressig dag som det är ;P

Svar: Haha. Jag tror med på julafton, men säger inte det. ;) Hon får komma innan eller efter.. inte på själva julafton! :D
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela