PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Rubbad sömn

Publicerad 2012-12-08 09:37:26 i

I natt har jag verkligen inte sovit bra. Har jag inte vaknat av lilla s, så har det varit hunden som vill ut eller börjar leka. När båda (hunden och lilla s) somnat om igen, så började bebisen i magen leva loppan istället och jag kunde inte hitta någon bra sovställning. Så från 04.30 har jag knappt sovit. 
Men ska väl egentligen inte klaga. Lilla s sov sen till nio. Så har inte behövt gå upp och göra frukost fören nu. 

Idag blir det bara lite småplock (lägga upp lilla s lucialinne, kolla igenom BB-väskan, plocka fram blöjhinken och skötbädden osv). En runda till skogen med Kacper ska nog hinnas med också.


Kom och tänka på en sak innan.. Ska ju till BM på tisdag igen, vem vet.. det kanske är sista besöket? ;) 


Haha, och jag som tyckte jag var tjock här, i vecka 14 ;)



Vad ska jag säga att jag är nu då? ;)

 


/E

Kommentarer

Postat av: Sara - Mamma till Max & bebis i magen (bf 29/12)

Publicerad 2012-12-08 12:22:34

Det är ju så roligt när man tänker tillbaka. Jag kände mig jättestor när vi var på semester i somras och jag var i v 15. Tog magkort vid havet och sånt och nu när jag tittar på dem så ser man knappt att jag är gravid =)!

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-12-08 18:16:41

Oh tänk om det blir sista besöket ;)
Tänk vad fräckt det hade varit om du och jag legat i vars ett förlossningsrum samtidigt, kan ju faktiskt hända ;D

Svar: Eller hur, eller om vi fått dela rum. :D Faktiskt inte helt omöjligt det heller :P
positivaarne.blogg.se

Postat av: Marie

Publicerad 2012-12-09 14:58:34

Visst är det roligt att se tillbaka på tidigare veckor! Ännu mer galet känns det när väl bebisen kommit! Njut av sista tiden, den spänning och förväntan man känner i slutet av graviditeten är magisk! :)

Svar: Ja, det är det verkligen. :) Jag njuter för fullt!!
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela