PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

+30 i februari!

Publicerad 2012-02-06 16:41:14 i Lina,

Tjenixen.

Jag har inte gått och gömt mig och glömt bort bloggen^^ Nu är jag här, men jag har (tack och lov) ett liv utanför bloggen också^^
Jag har precis druckit te och smällt i mig två kanelbullar och en passionsfrukt, så gott det är med passionsfrukt!! Man köper/äter det allt för sällan alltså.

Idag är jag lite bitter och har inte fått gjort ett skit ännu. M har åkt på jobb idag och blir bort till på torsdag, tur det inte är lika lång tid vi behöver vara ifrån varandra denna gången iallafall :) Tänka positivt, så var det ja.

Ikväll ska jag se "Familjen annorlunda", jag gillar det programmet. Alla familjer verkar så fyllda av tro, hopp och framförallt kärlek! Som det ska vara :) Efter det spanar jag nog in den nya serien på ettan "30 grader i februari".
Hoppas den är bra :)



Vad ska ni göra ikväll?

Todeloo!
/L


30 grader i februari

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela