PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Alla hjärtans dag

Publicerad 2012-02-14 10:11:20 i

För mig är det ingen speciell dag idag egentligen. Vi firar inte alla hjärtansdag något speciellt. Jag har sagt det innan, och jag säger det igen.. det finns 365 dagar om året som man kan uppskatta varandra på. 
På ett sätt kan jag förstå. Det är ändå mysigt med ett litet "avbrott" i vardagen där man ändå tar sig tid för varandra. Det behöver inte vara något avancerat eller kosta så mycket. Det är ju trots allt tanken som räknas. Sen att man kan göra det lite personligt. 

Vi brukar som sagt inte fira denna dagen mer än att köpa en bukett blommor och lite choklad (det klassiska), men sen hade jag tänkt att ge stora S lite massage ikväll när han kommer hem från jobbet. Han älskar massage och jag vet att han kommer uppskatta det. :) 

/E

Kommentarer

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-14 12:03:20

sv: tack för att du delade med dig utav din napphistoria! ha en fin dag och glad alla hjärtans dag :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela