PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Beach 2012

Publicerad 2012-02-07 21:01:30 i

Kollar runt lite på bikinis. Ja, jag är väldigt tidig, vet inte ens varför jag började kolla runt... men iaf. Kom in på tradera och skrev bikini. Upp kommer det en tjej som ligger och spretar med benen (med trosor på, men ändå). Hallå liksom! Scrollar ner lite och får syn på en "kärleksdocka med enorma bröst". Hum. Var inte riktigt det jag kollade efter. 

Det är så svårt detdära med bikinis. Hittar många fina. Men ingen som passar min kroppstyp. Platt rumpa och platta bröst. Modellerna som visar upp bikinis har ju supersmala, eller perfekta kroppar.

Några av bikinisarna jag hittade (på tradera) som jag tycker om

 

 

Jag menar hallå, vem har kroppar som dom?? och varför måste allt säljas med hjälp av sex eller snygga kroppar?

 



/E

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-07 22:23:23

Snygga bikinis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela