PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Gotte-koma

Publicerad 2012-02-27 13:32:53 i Lina,

Hej,

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Efter en mindre "gotte-koma" är jag nu redo igen, för så mycket gott jag ätit i helgen behövde jag en dag att ta igen mig på, hehe ;) I lördags fick vi chokladpudding med hallon, grädde och chokladbitar i och en halv semla hemma hos M´s föräldrar! Igår var vi hemma hos M´s mormor och morfar och firade hans mormor som fyllde år, hon bjöd på tacos och till efterätt två olika sorters tårtor, en med jordgubb och hallon och en annan med maräng och chokladkräm, GOTT! Sen var jag mätt, men M var ändå sugen på chips och dipp när vi kom hem, så det blev att jag hakade på det också och blev kräkmätt, haha!

Har varit en mysig helg förövrig, letat skåp/vitrinskåp till vardagsrummet. Men vi har inte hittat något vi gillar och tycker passar in, så det blir nog att M bygger ett istället, så vi har suttit och skissat på lite olika idéer. Köpt en golvlampa till köket, myspysbelysning :) Så nu är köket "snart" klart. Måla köksbord och stolar ska vi göra, och så småningom ska vi troligtvis få nya köksluckor (välbehövligt, då dom vi har nu är så slitna) så vi ska måla om skåpsstommarna innan dess också har vi tänkt :)
Igår var vi ute och gick i 2-timmar och 40-minuter i strålande solsken, jag tänkte ta mig en liten promenad nu snart också, lika soligt idag :)


Vi höres, todeloo!

/L

Kommentarer

Postat av: Ulrika

Publicerad 2012-02-27 15:40:02

Jätte fin blogg verkligen! Vad har du gjort i dag då? :) <3 Kram

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-02-27 16:17:10

Tack kan behövas hehe ! :)

Jaha usch va tråkigt, hoppas det blir bättre snart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela