PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Känslomässig berg- och dalban.

Publicerad 2012-02-16 11:35:31 i Lina,

Att inte vara rätt från ett håll. Fel från ett, men ett annat är solklart rätt. Perfekt. Det stör mig att det är jag som är från fel håll. Det gör ont. Det är jag som är "miss" i kompromissen. Det är jag som är "miss" i missförstånd. Det är tydligen också jag som är "miss" i missundsam också. Förlåt så jävla mycket. Verkligen. Det är jag som är "broms" i bromskloss. Där står jag ensam kvar på bron och ser dig äta grönt gräs från andra sidan. En sida jag aldrig kommer få ta del av.
Jag ska inte stå i vägen. Gör vad fan du vill!







Tumblr_lx1a1lq55g1r9o6m3o1_500_large
Todeloo.
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela